Ny stad..

Flyttade till en ny stad den 2 september...

En stad som jag knappt vet nånting om och har inte varit där mer än en gång förut. Och då var det inte ens inne i staden.

Jag har kikat runt lite och försökt hitta massa viktiga butiker/ärenden osv.
Går sakta men har hittat en del.

Har suttit på internet och letat skolor..
Ska ringa en på måndag som jag tyckte såg bra ut och dom hade bra program.
Fast för min del blir det bara att plugga upp betygen och sedan ta komvux när jag fyllt 20.

Det är lite rörigt med allting..


Speciellt jobbigt när jag saknar min pojkvän så mycket att jag glömmer av vad jag ska göra.
Har viktiga saker att fixa men jag glömmer av det för varje dag som går..
Så får försöka ta tag i allting på måndag.

Älskar dig Nuno<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0