nåt virus?

Har mått skit verkligen hela dagen. Vaknade av illamående. Och har inte kunnat äta så bra. Så det har blivit att dricka mycket istället. har huvudvärk , ont i magen, illamående, och är allmänt utmattad i kroppen.
Sov i 2,5 timme förut men känns som jag ska slockna framför datorn nu. Men måste hålla mig vaken annar går de ju inte sova inatt.

Men men. Har snöat lite idag..Och hatar de för då blir de bara mer översvämmning här. Hela gården är dränkt och hela vägarna. Knappt man tar sig in i "byn". Kanske dags o köpa en gummitbåt och börja ro? ;D

Ska börja lägga nya skivor i mitt rum imorrn som ska bli golv. Sen börja sätta upp väggar när det är klart.
Har fått hem färg så får se om jag har tid att måla klart listerna imorron.

Önskar ja va rik ibland.. men de önskar nog många. Dåligt med jobb nu oxå. Ännu värre för nu sitter man utan inkomst.

här är en bild på mig från frankrike med.

och nej ja använder ingen brunkräm.. aldrig gjrot de och kommer aldrig göra.
De ända jag använder är kajal och mascara.

Kommentarer
Postat av: KATTIS ♥

sv: ååååååååååh tusen tack för din underbara kommentar!!! ♥ massa kärlek! / kattis

2010-03-22 @ 23:04:11
URL: http://kattistestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0