Målar köket!

Jaa.. sliter som en .. jag vet inte vad jag ska kalla det men sitter och målar om taket på en stege i köket. Hatar när det är så mörkt.  Håller på och målar det vitt så man får in mer ljus. Samt att man blir piggare av det.

Har så mkt planer i mitt huvud så börjar undra hur stort minne man har i hjärnan.
Jag tänker , tänker och tänker på vad jag vill göra och hur jag ska göra.

3 målen jag ska nå först.

1. Jobb - på G
2. Viktuppgång - på G
3. Lägenhet


Sen kommer mina andra mål jag ska fixa


1.  Köpa en riktig kamera
2.  Fixa ett rum som fotostudio
3.  Ta mitt körkort
4.  Köpa bil

M.M orkar inte skriva allt!

Har fått en hel del inspiration av många bloggar här! Och fick många bra ideer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0