Kronan Tonight!

Yeah.. Dra te kronan med jessica ikväll. Ska bli fett nice att komma ut.
Ska kanske ta en grogg elr två innan utgång till kronan!
Ska snart hoppa in i duschen och sen käka. Sen blir det att välja kläder o smink(Y).

Måste fan beställa nytt smink för mitt börjar avta nu.. börjar ta slut :/.
Sen måste jag köpa nya kläder pga att ja börjar gå upp i vikt ÄNTLIGEN (Y).
Har gått upp från 42 kg till 44,5.  Inte mycket men det betyder mycket för mig! Mitt mål är 50 Kg eftersom jag vägde 52 kg för 2 år sedan så vill jag ha tillbaka min vikt. Så har försökt i 2 år utan resultat men nu börjar det vända.

Har målat köket idag med. Har inte kommit så långt men det får ta sin lilla tid för det är då det blir bäst ;).

Tog med kira (hunden) till kvänum idag. Hon va helt galen. Satt som ett ljus i baksätet av att få komma ifrån gården hon med! Sen drog vi till syrran och hämta vatten.. ( Har salt i vattnet så går inte dricka vårat) så tog jag ut kira i koppel och hon satte sig på en snöhög och njöt av solen. Så underbart att va i solen nu när våren närmar sig.

Har bestämt mig nu för att STANNA i sverige.  Åker till frankrike till hösten istället. Måste ha mitt körkort och har redan planerat min sommar i sverige så tänker följa den!

Fransk dobermann (kuperad svans)

Kira .. 15 veckor gammal.. Kortet är nån vecka gammalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0