Fullt hus!

Ja nu var de igång!!

Barn springandes runt benen va längesen.
Min mamma var och hämta mina syskonbarn tindra och nova på dagis idag.
För min syster är nämligen på förlossningen och gör kejsarsnitt.
Hon va där tidigt imorse men det kom nåt akut före så hon skulle få kejsarsnitt vid 3 tiden. men har inte hört något ännu. Så får se om de blir en pojk. Dom var inte 100% på ultraljudet. Så påsätt o vis blir de en liten överaskning ;)

Jag har suttit och lekt med modell lera med barnen.. heter de så?? kommer inte ihåg. Men i alla fall. Nova fick för sig att äta det och de fick hon inte så tog ifrån henne det och de blev ett jävla liv. Sånt temperament har hon.. helt ofattbart.

Sen kom min andra syster med sina två barn. Saga och Everest.  Då blev det ännu mer liv! Men kul att se hur glada och hur kul dom får ha det.  jag satt och glodde på tv men fick inte en ända tyst minut. fick nästan hoppa in i tv:n för att höra vad dom sa.

Jag behöver ännu mer röster på min bikini!! så snälla rösta på! Och gud va glad ja blev när ja öppna min blogg.. Många som kommenterat och röstat! Toppen!! De ger mig energi!





Tindra som blir 4 år till hösten!



Tindra & Saga. Saga blir 5 år till hösten!

Obs: korten är från förra året men ändå samma barn ;)
Kommer nya kort när jag har fixat mig en ny kamera!





Kommentarer
Postat av: emma

sv; tack :) allt bra?

2010-03-31 @ 23:28:48
URL: http://emmaochvilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0