Dålig update i know!

Har inte skrivit så mycket på sista för bloggen har krånglat. Har inte kunnat öppna sidan för att det har varit nåt fel men nu ska ja komma igång igen! Har fått en del läsare men vore kul att få kommentarer ibland! Kanske inte har så mycket vettigt att säga men de avgör ni vad ni tycker. Ja behöver i alla fall skriva av mig ibland o lägga ut bilder så ni ser.


Jag ska försöka fota mitt blivande rum. Har lagt nya golvskivor nu och börjat isolera väggen och sätta upp väggskivor. Så nu börjar de gå undan fast nu är materialet slut så får beställa mer.

Jag har några bloggar jag kollar in varje dag. Det har blivit min morgonstund att kika in där och läsa ;)
Många spännande ideer man får och man får energi av de!

påminn mig om bilder!! glömmer lätt av vad ja ska göra när jag gör massa annat här hemma.

Min goaste barndomsvän kom från skåne i fredags. Umgicks med henne i förrgår och så sov hon hos mig tills igår morse då jag vakna av att hon fick magsjuka. Så pappa körde hem henne. Men nu mår hon bättre hoppas jag <3
Får väl se om hon har smittat mig men imorrn har de gått 48 timmar så får hoppar att jag klarar mig.

Förresten kom på en sak!! Någon som har tagit intensivkurs för körkort?? skulle vilja veta om de är jobbigt elr enklare en vanligt. För ska nämligen ta intensivkurs i maj eller juni. Så skulle vilja ha tips på dedär!

Åhh gud vad ja längtar tills man kan packa ihop massa saker och åka iväg och tälta och sitta framför elden och ha de allmänt mysigt!!!<333




Tältade 2007 där.  Jag syns inte =P sitter i den rosa tröjan.


Kommentarer
Postat av: emma

Sjukt söt blogg du har! :)

2010-03-30 @ 20:21:09
URL: http://emmaochvilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0