syrran idag!

Skriver sent idag för har varit hos syrran hela dagen och har ingen egen data ännu så ja kan ta med mig den.  Har varit ute och gått med Tindra,Nova & Nemo och Syrran.. Så liten nemo är.  Världens lataste unge. Bara sover. Men hann se en glimt av hans ögon idag!  Så fin liten pojk.

Gick till ÖB och handla lite. Finns ju inga direkta roliga affärer i Skara.
Köpte lite småsaker .. Samt en transportbur till lilla Lotta som hon kan ligga och mysa i när man drar iväg nånstans. Lägger inte ut massa pengar på dyra saker när man kan få bra kvalite för billiga pengar också!
Tänkte jag ska beställa bokstäver på internet och sy fast på hennes mysiga "bur" .. kallar de nästan som en kojja :)

Ska kanske hämta lilla Lotta imorron om jag kan. Eller rättare sagt om pappa hinner köra mig.
Hoppas att vi kan iaf.. Längtar att få hem henne.

Tindra och nova var väääldigt spralliga idag.  Som jag alltid får höra av tindra så sa hon "Jag älskar dig" .. De är bara för gulligt. Och Nova skulle sitta i knät hela tiden..även om hon åt elr drack så nu är mina kläder fulla av allt möjligt. 

Får se när jag åker dit igen nästa gång. Ska även försöka hinna med att umgås med mina andra små älskade syskonbarn.

Här kommer en bild på Nemo!



Nu är jag Moster/Faster/Fadder till 7 underbara små sötsaker<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0