Hjälp!

Asså jag förstår mig inte på nånting. Jag vill göra en egen design på min blogg men jag lyckas inte :(.
Ja är inte smart men nånting borde ja klara av på denna bloggen! Men känns helt meningslöst att försöka när man bara misslyckas hela tiden..

Någon som vet hur man gör?!?

Sen så ska jag fota ett par jeans jag aldrig använt.. Helt nya som jag bara har liggandes.  Storleken va för liten och hann inte skicka tillbaka dom för hade några som ville ha dom men blev inte av..... FAN!... så kommer slänga ut dom i bloggen så får ni kommentera sen om ni vill köpa dom!


TRÖTT IDAG!!!!!!
va ute igår med en kompis på "kronan 16" Men jag kallar de för "fjortis disco"... Bara småbarn som springer runt med en flaska i näven och spelar fulla och slutar med att polisen får köra hem dom.. Så jävla töntigt att gå och spela full och klä sig som en ****.. Varje gång ja varit där så har ja blivit äcklad av deras klädstil.. I vilken ålder börjar folk växa upp!?!? nåt bra svar vill ja ha!!  Usch.. kronan är en gång i månaden för 16 åringar.. jag har aldrig varit inne men ja skulle heller aldrig gå in och behöva se fjortisar som springer runt som 10 åringar.  Ne dags att man börjar dra ut på nåt roligare med mer moget folk! Man skrattar så in i helvete av att se dom små stackarna springa runt o skämma ut sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0